Charlie Sheen

Charlie Sheen

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Bavaria 0.0%
Bureau
Selmore
Jaar
2012
Paginanummer
300

Nominatie 2012

Doelstelling

Bekendheid van Bavaria 0.0% moet verder toenemen waardoor het product ook substantieel groeit in verkoop. Daarnaast is het van belang dat de merkpositionering (Zo. mentaliteit) en het merkimago worden verstevigd.

Doelgroep

Mannen en vrouwen in de leeftijd van 25-50 jaar.

Concept

Bier, ook voor overdag. Dat is Bavaria 0.0%. In de Zo. campagne zetten we de laatste jaren graag spraakmakende bekende personen in. Zo ook Charlie Sheen, die denkt dat hij ondanks zijn rehab nog steeds niet verlost is van zijn alcoholprobleem als hij iedereen in zijn omgeving bier ziet drinken. Tot blijkt wat iedereen drinkt.

Media- en middelenstrategie

Bekendheid, zichtbaarheid en emotie is het allerbelangrijkst. TV is dus het hoofdmedium. Waarbij de nodige tijd en aandacht aan het (online) hypen van de commercial is besteed. In een Store for Brands kan de doelgroep zelf de belofte van Bavaria 0.0% ervaren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken