Centraal Beheer helpt je graag verder

Centraal Beheer helpt je graag verder

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
CENTRAAL BEHEER
Bureau
DDB Unlimited
Jaar
2021
Paginanummer
177

Doelstelling

Top of mind awareness, overweging en merkvoorkeur.

Doelgroep

Dynamische gezinnen; tussen de 25 en 45 jaar. Ze combineren gezin, werk en vrije tijd en zoeken daarom 'gemak'.

Merkomschrijving

Centraal Beheer zet de klant centraal. In welke situatie je ook zit, je kunt altijd even bellen en dan word je verder geholpen. Afgelopen jaren lag de focus op uitbreiding naar brede dienstverlener: van hulp bij het aankopen of verduurzamen van een (nieuw) huis tot hulp bij klussen. Dit leidde tot meer propositie-gedreven campagnes. Nu is het tijd om de kracht van emotie en humor weer in te zetten om een sterk merk te bouwen in al deze (nieuwe) domeinen.

Concept

'Even Apeldoorn bellen' is een van de bekendste campagnes uit de reclamehistorie. De kracht van deze belofte is na enkele jaren van afwezigheid bewust opnieuw ingezet. De 61e film in de serie laat zien dat de balvaardigheden van een ietwat overmoedige kruimeldief hem op een cruciaal moment ongelukkig in de steek laten. Via een radio & video campagne werd dit 'EAB-gevoel' vertaald naar verschillende humoristische situaties waarin klanten wel wat hulp en advies kunnen gebruiken.

Media- en middelenstrategie

TV, radio, online video
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken