Bij Mediabureau STROOM werken we met een Dual Duty strategie: een balans van merk en performance per boodschap en mediumtype. Uitgesplitst ziet dat er als volgt uit: TOUCH: Awareness realiseren voor merk & product, inzet van radio om snel contacten op te bouwen in een brede doelgroep. Keuze voor Talpa FMCG-pakket, met o.a. zenders Radio538, Skyradio en 100%NL, gedurende de typische aankoopmomenten. Eén consistente productboodschap werd afgewisseld met verschillende tafelvragen. TELL: Inzet online video, slim gebruik van commercial ‘de nieuwe generatie aardappeleters’ met koppeling naar de kortere bereidingstijd en de tafelvragen. Sturing op bereik (o.a. Kijk.nl), YouTube en social media. Segmentatie o.b.v. interessegebieden. SELL: Activerende social ads met de tafelvragen en win-actie i.s.m. het Van Gogh Museum. Daarnaast een branded content partnership met radiozender 100%NL. Hierbij konden luisteraars van de show van Barry Paf (16-19 uur) kans maken op tickets voor ‘De Aardappeleters’ tentoonstelling door hun meest bijzondere antwoord op de tafelvraag te delen.