CDA:  met lef & Bumor weer onmisbaar

CDA: met lef & Bumor weer onmisbaar

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
CDA
Bureau
Joe Public Take-Away Advertising
Jaar
2017
Paginanummer
257

Doelstelling

Forse zetelwinst (+50%) waarmee een rol binnen de formatie wordt opgeëist. Buma als serieuze premierskandidaat lanceren.

Doelgroep

Stemgerechtigd Nederland.

Merkomschrijving

2017, in een compleet genivelleerd populistisch politiek landschap dreigt CDA als brave middenpartij te verdwijnen in de schaduw van de tweestrijd tussen PVV (Wilders) en VVD (Rutte).

Concept

Voor een land dat we door willen geven.' CDA is van oudsher de gezinspartij, daarom wordt het perspectief vanuit het kind genomen. Kinderen stellen maatschappelijke vragen die hun ouders niet meer kunnen beantwoorden. Politici ruziën zoals kinderen dat doen; het is tijd voor verandering.

Media- en middelenstrategie

Het politieke strijdtoneel speelt zich af in de nieuwsmedia. Een campagne moet de juiste prikkels geven en inspelen op de dynamiek die tijdens een verkiezingscampagne ontstaat om maximale free publicity te genereren. Met een slim getimede start van de campagne op tv zet CDA de toon. Vervolgens eist CDA met Bumor en super actuele inhakers op tv, online, in social media en radio, een hoofdrol op.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken