CAVIA

STICHTING BATTERIJEN / IDEA INDUSTRY

Nominatie 2005

Bekijk deze campagne op pagina 393 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
STICHTING BATTERIJEN
Titel
Inzameling lege batterijen
Bureau
IDEA INDUSTRY
Account
Dalenne van Hoff
Copy
Emiel van Beek
Art
Nico van Scherpenzeel - Jeroen Vroegen
Opdrachtgever
FRANS DE BUCK
Film/Productiemaatschappij
Will van der Vlugt Filmproducties; regie Will van der Vlugt
Muziek
Willem Breuker Collectief
RTV-producer
José Karsten
Fotografie
Peter Boudestein
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van STICHTING BATTERIJEN
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van IDEA INDUSTRY
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Oproepen lege batterijen daadwerkelijk in te leveren, te informeren over de incentive en over de te volgen stappen.

Doelgroep

De doelgroep is zeer breed en deze is als volgt gesegmenteerd: a) Boodschappers 20-49 jr. (vnl. huisvrouw) in meerpersoons huishoudens b) Mannen/vrouwen 20-34 jr. c) Jeugd 6-12 jr.

Strategie/Concept

Middels een incentive de bereidheid tot verzamelen én inleveren verhogen.

Media- en middelenstrategie

Hoofdmedium televisie. Ondersteund door 1/1 pagina magazines en internet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen