CASUAL FRIDAY!

KPN Zakelijke Markt / N=5

Nominatie 2008

Bekijk deze campagne op pagina 60 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
KPN Zakelijke Markt
Titel
Topaanbiedingen voor ondernemers.
Bureau
N=5
Account
Anneke Bos
Copy
Pim Kok, Tobias Bostrom
Art
Hakan Coskunsoy, Malin Hanas, Yacco Vijn
Strateeg
Marc Pieterse, Marc Oosterhout
Opdrachtgever
ALINE VAN KEULEN, ANNEBETH VAN DER TOORN, ROEMA RAMBHADJAN
Film/Productiemaatschappij
Bonkers - Saskia Kok, Jan Jinek (producer) Jonathan Herman
Editor
Martin Heijgelaar
RTV-producer
Francoise Tanis
Fotografie
Jan Holtslag
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KPN Zakelijke Markt
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Introduceer een actieplatform waarmee KPN Zakelijke Markt op gezette tijden aanbiedingen voor ondernemers kan communiceren teneinde traffic en verkoop te stimuleren.

Doelgroep

Ondernemers in het MKB, met een focus op bedrijven tot 10 medewerkers.

Strategie/Concept

Naast de grootschalige propositiegedreven campagnes - zoals Dongel - wil KPN Zakelijke Markt op gezette tijden op zeer actiematige en consistente wijze zijn aanbiedingen voor ondernemers aan de man brengen. Daarom introduceert KPN het actieplatform ‘Casual Friday!’ vanuit het inzicht dat vrijdag voor veel ondernemers de ideale dag is om zich in zaken te verdiepen waar ze de rest van de week niet aan toe komen. Bijvoorbeeld het doen van je administratie of het uitzoeken en aanschaffen van Telecom- en ICT-producten. Met Casual Friday! biedt KPN topaanbiedingen voor ondernemers. Om het actieplatform te introduceren bij de 750.000 business-to-business

Media- en middelenstrategie

We introduceren het actieplatform Casual Friday! op TV om snel bekendheid op te bouwen met behulp van de populaire mannen van Goeiemoggel. In dagbladen, op radio en internet staan de topaanbiedingen van deze Casual Friday! centraal. Voor maximale herkenbaarheid is de campagne ook doorvertaald naar PR, DM, intern en winkelvloer.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen