CASUAL FRIDAY!

CASUAL FRIDAY!

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
KPN Zakelijke Markt
Bureau
N=5
Jaar
2008
Paginanummer
60

Nominatie 2008

Doelstelling

Introduceer een actieplatform waarmee KPN Zakelijke Markt op gezette tijden aanbiedingen voor ondernemers kan communiceren teneinde traffic en verkoop te stimuleren.

Doelgroep

Ondernemers in het MKB, met een focus op bedrijven tot 10 medewerkers.

Concept

Naast de grootschalige propositiegedreven campagnes - zoals Dongel - wil KPN Zakelijke Markt op gezette tijden op zeer actiematige en consistente wijze zijn aanbiedingen voor ondernemers aan de man brengen. Daarom introduceert KPN het actieplatform ‘Casual Friday!’ vanuit het inzicht dat vrijdag voor veel ondernemers de ideale dag is om zich in zaken te verdiepen waar ze de rest van de week niet aan toe komen. Bijvoorbeeld het doen van je administratie of het uitzoeken en aanschaffen van Telecom- en ICT-producten. Met Casual Friday! biedt KPN topaanbiedingen voor ondernemers. Om het actieplatform te introduceren bij de 750.000 business-to-business

Media- en middelenstrategie

We introduceren het actieplatform Casual Friday! op TV om snel bekendheid op te bouwen met behulp van de populaire mannen van Goeiemoggel. In dagbladen, op radio en internet staan de topaanbiedingen van deze Casual Friday! centraal. Voor maximale herkenbaarheid is de campagne ook doorvertaald naar PR, DM, intern en winkelvloer.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken