Carnavalvirus

Carnavalvirus

Categorie
Actualiteiten
Adverteerder
BAVARIA
Bureau
Fama Volat
Jaar
2021
Paginanummer
52

Nominatie 2021

Doelstelling

Merkrelevantie en merkvoorkeur in de regio behouden.

Doelgroep

Carnavallers m/v 18+ regio (Zuid Oost) Brabant

Merkomschrijving

Zelfrelativerend, betrokken & Brabants.

Concept

Mensen kijken er het hele jaar uit naar carnaval. Helaas ging het feest in 2021 niet door. Daarom nam Bavaria haar verantwoordelijkheid om mensen erop te wijzen het feest thuis zo veilig en verantwoord mogelijk te vieren. Met 11 carnavalske maatregelen gepresenteerd in een luchtige persiflage. Samen met de bekendste tonprater Rob Scheepers maakte we een eigen persconferentie. Geheel in lijn met de jaarlijkse ‘Tonpraat’ competities. Bij deze vorm van carnaval-cabaret, verkleed iemand zich als een typetje en vertelt een verhaal vol (woord)grappen.

Media- en middelenstrategie

De hoofdvideo van de persco en de verschillende spin-offs linkte de doelgroep naar een landingspagina waar ze naast de 11 maatregelen ook carnavaleske Zoom achtergronden, profielkaders, Spotify Pilslisten, ludieke how-to’s voor de Solonaise en een #pekskeswissel challenge vonden die we via Instagram Stories op TikTok activeerde.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken