Care & Repair campagne

Care & Repair campagne

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Andrélon
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2006
Paginanummer
219

Doelstelling

Introductie van de Care & Repair range van Andrélon binnen het droog en beschadigd haarsegment.

Doelgroep

Vrouwen tussen 20-45 jaar met droog en beschadigd haar.

Concept

Droog en beschadigd haar ontstaat doordat vrouwen föhnen, krullen, kleuren, stylen. Maar ook door zon of zeewater. Dat vinden ze vervelend maar ze zijn niet van plan om met deze dingen te stoppen, omdat ze er wel gewoon goed uit willen zien. Ze willen een product dat hun probleem oplost zodat zij gewoon kunnen blijven doen met hun haar wat ze altijd doen.

Media- en middelenstrategie

Hoofdmedium is televisie vanwege de snelle bereiksopbouw. Daarbij zijn verschillende tag ons ingezet voor productproposities. Verder een doorvertaling naar print en outdoor.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken