Carbonell. Iedere dag een scheutje gezonder

Carbonell. Iedere dag een scheutje gezonder

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
DEOLEO, CARBONELL
Bureau
Brand Builders
Jaar
2015
Paginanummer
255

Doelstelling

Introductie en ondersteuning van Carbonell Olys, een gezonde gezinsolie met als doel: Carbonell herpositioneren als health & well-being merk, verhogen penetratie Carbonell door nieuwe, jongere kopers aan te trekken, verhogen naamsbekendheid & aankoopintentie Carbonell Olys

Concept

Om gezondheidsclaims aan het merk te verbinden & het als gezinsolie te positioneren introduceren we Meike; voedingsdeskundige & moeder. Meike helpt ouders hun kinderen gezonder te laten eten.

Media- en middelenstrategie

Via bloggers, print, sampling, instore, social media & Meikes blog creëren we interactie met de doelgroep. Tips & recepten worden uitgewisseld. Meike ontmoet je in de pop-up store. Televisie voor een hoog bereik. Zeer goede resultaten met beperkt budget:
Penetratie van 3,7% naar 6,7%, kopersprofiel verjongt, significante stijging naamsbekendheid & aankoopintentie Olys, significante stijging merkwaarde "een gezond merk", marktaandeel 20% gegroeid, uitsluitend door toename base volume Carbonell olijfolie & Olys en Middelen-strategie.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken