Met een tv-format als basis wordt de fotografiemarkt vergroot en veranderd. Het meest bijzondere aan deze case is de samenwerking binnen de unieke driehoeksverhouding Canon, ITV Studios en RTL/Ad Alliance. Dit begint bij een blockbustershow rondom de belevingswereld van de consument, waar kwaliteit, merkbeleving en activatie centraal staan; Het Perfecte Plaatje. Canon bleek al gauw onmisbaar in de, met ITV samen, ontwikkelde programmacontent. Door ITV en Canon is ook verdiepende content geproduceerd, zodat de kijker via de kanalen van Canon werd voorzien van tips & tricks om te fotograferen. De drie partijen hebben ieder hun eigen belangen en doelstellingen (Canon: inspireren, motiveren en sales genereren, RTL: hoge engagement en kijkcijfers, ITV: inhoudelijk kwalitatief programma met een perfecte balans tussen entertainment, inspiratie en vakkennis), maar vullen elkaar vakkundig aan. Het succes komt voort uit een zesjarige complementaire samenwerking die je terugziet in het hart van de content. Het laat zien dat de partijen niet meer zonder elkaar kunnen: "het klikt".