Campina Boerderij Mysterie.

Campina Boerderij Mysterie.

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
CAMPINA
Bureau
Boomerang. Part of Publicis Groupe.
Jaar
2021
Paginanummer
365

Nominatie 2021

Doelstelling

Ontdek het boerderijleven van Campina boeren en hun zorg voor de natuur.

Doelgroep

Families met kinderen van 2-12 jaar oud.

Merkomschrijving

Nummer één zuivelmerk van Nederland, Campina, wil heel Nederland veerkrachtig maken. Veerkracht start bij een sterke start van de dag met gezonde zuivelproducten en aandacht voor koe, natuur én klimaat.

Concept

Als je niet naar de boerderij kan, dan komt de boerderij wel naar jou. Op een online platform laat Campina families het boerenleven en haar zorg voor de natuur, spelenderwijs ontdekken met het Campina Boerderij Mysterie. Aan de hand van een interactief spel, met online en offline opdrachten en een social miniserie, gaan gezinnen thuis op speurtocht naar de verdwenen Koe Sam.

Media- en middelenstrategie

Met een doelgerichte campagne activeerden we zoveel mogelijk gezinnen om het mysterie op te lossen. Via communicatie op melkverpakkingen, YouTube en radio. Daarnaast zorgden de inzet van OOH bij basisscholen, bekende influencers, nieuwsbrieven, een campagnewebsite en branded content via Mommy Media voor nog meer zichtbaarheid van het Campina Boerderij Mysterie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken