Campaign Campaign

S.OLIVER FRAGRANCES / Towel Media

Bekijk deze campagne op pagina 397 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
S.OLIVER FRAGRANCES
Bureau
Towel Media
Account
Gérard Raaijmakers
Copy
Beau Warmerdam
Strateeg
Geert Doek, Jan-Paul van der Velden
Opdrachtgever
Keesjan Risch (Mäurer & Wirtz)
RTV-producer
Kim Kusters
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van S.OLIVER FRAGRANCES
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Towel Media
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Engagement en sales vergroten.

Doelgroep

Vrouwen 16-35 jaar in Nederland en België.

Strategie/Concept

Voor de lancering van de geur BLACK LABEL is gekozen voor een vernieuwende aanpak. Want hoewel men de hele dag de mooiste campagnes voorbij ziet komen, zie je nooit hoe deze campagnes worden bedacht en gemaakt. Daarom draaiden we in "Campaign Campaign" de rollen volledig om! De Vlaamse en Nederlandse influencers, Jenna, Vivian en Paulien creëerden een vijfdelige videoserie onder de bevlogen leiding van niemand minder dan Anna Nooshin. Het gehele creatieve proces werd in beeld gebracht: van brainstorm en fotoshoot tot expositie event.

Media- en middelenstrategie

De serie werd uitgezonden via Facebook, YouTube en Instagram. Gebaseerd op het Touch, Tell en Sell Model werd de 360 graden campagne gelinkt aan de tv-commercial en diverse winacties. Er is gekozen voor dynamische creatie om de assets te testen en te optimaliseren.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen