Campaign Campaign

Campaign Campaign

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
S.OLIVER FRAGRANCES
Bureau
Towel Media
Jaar
2018
Paginanummer
397

Doelstelling

Engagement en sales vergroten.

Doelgroep

Vrouwen 16-35 jaar in Nederland en België.

Merkomschrijving

s.Oliver BLACK LABEL is een complementair merk van s.Oliver dat een parfum heeft uitgebracht voor hem en haar.

Concept

Voor de lancering van de geur BLACK LABEL is gekozen voor een vernieuwende aanpak. Want hoewel men de hele dag de mooiste campagnes voorbij ziet komen, zie je nooit hoe deze campagnes worden bedacht en gemaakt. Daarom draaiden we in "Campaign Campaign" de rollen volledig om! De Vlaamse en Nederlandse influencers, Jenna, Vivian en Paulien creëerden een vijfdelige videoserie onder de bevlogen leiding van niemand minder dan Anna Nooshin. Het gehele creatieve proces werd in beeld gebracht: van brainstorm en fotoshoot tot expositie event.

Media- en middelenstrategie

De serie werd uitgezonden via Facebook, YouTube en Instagram. Gebaseerd op het Touch, Tell en Sell Model werd de 360 graden campagne gelinkt aan de tv-commercial en diverse winacties. Er is gekozen voor dynamische creatie om de assets te testen en te optimaliseren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken