Campagne Vegas Days

Campagne Vegas Days

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Holland Casino
Bureau
TBWANEBOKO, TEQUILA (internet)
Jaar
2006
Paginanummer
516

Winnaar 2006

Doelstelling

Communiceer dat het een speciale Holland Casino maand is waarin veel te beleven is. In november zijn het de “Vegas Days”, met optredens van Mr. Vegas Lee Towers en kans op vele extra reizen en prijzen.

Doelgroep

Laagfrequente casinobezoeker, brede doelgroep met focus op 25- 35 jaar.

Concept

Dit thema, de specifieke programmering en acties worden gecommuniceerd door middel van een landelijke campagne om het aantal incidentele bezoekers aan Holland Casino te verhogen. Tijdens de themamaanden biedt Holland Casino speciale en aantrekkelijke optredens en prijzen om incidentele bezoekers een goede reden te geven om nu naar Holland Casino te komen.

Media- en middelenstrategie

Voor de gehele campagne werd een speciaal logo ontwikkeld dat voor alle middelen is gebruikt, zowel above-the-line als below- the-line communicatie. Masssamedia: Inzet van hoofdcommercial Vlot uit de Speltipscampagne voor landelijke bekendheid, ondersteund met een nieuwe tag-on die de themamaand communiceerde. In de grote steden werden abri’s ingezet met een speciale dag- en avond versie. Radio-
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken