CAMPAGNE FITCLUB.NL

CAMPAGNE FITCLUB.NL

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
NDC/TELEGRAAF
Bureau
LaMarque
Jaar
2005
Paginanummer
136

Doelstelling

Werf nieuwe leden door Fitclub.nl neer te zetten als betrouwbare en geloofwaardige partner in de strijd tegen overtollige kilo’s.

Doelgroep

Vrouwen (kerndoelgroep 30 - 50 jr) met jonge, thuiswonende kinderen en ’empty nesters’.

Concept

Vertel op inspiratieve wijze dat je met Fitclub.nl verantwoord afvalt, zonder dat je jezelf alle lekkernijen van het leven hoeft te ontzeggen. Dankzij de begeleiding van de ervaren voedings- en bewegingsdeskundigen kan iedereen in vijf weken 5 kilo afvallen.

Media- en middelenstrategie

Printcampagne in Telegraaf en NDC dagbladen. Deze lezersgroep sluit naadloos aan bij de doelgroep van Fitclub.nl.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken