CAMPAGNE AARDAPPEL ROERBAK IDEE

CAMPAGNE AARDAPPEL ROERBAK IDEE

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
HEINZ BV-HONIG
Bureau
Van Walbeek Etcetera
Jaar
2005
Paginanummer
228

Doelstelling

Duidelijk maken dat Honig een nieuw maaltijd idee voor aardappelen, groenten en vlees biedt, waarbij je de verse ingrediënten in één pan roerbakt.

Doelgroep

Primair: prefamilies die 3-4 x in de week AGV eten. Secundair: families die op zoek zijn naar variatie voor hun AGV maaltijd.

Concept

Nederland bakt en kookt aardappels, maar roerbakken is nieuw. Daarom Nederlanders ‘een handje helpen’ bij dit nieuwe concept van Honig. 2,5 maand na introductie is al 71% van het totale jaartarget behaald.

Media- en middelenstrategie

Focus is gelegd op TV, exclusief gericht op de zenders SBS6, NET5 en Veronica. Daarnaast is een creatief concept ontwikkeld voor een abri-/mupi-campagne waar naast de standaard posters een variant is gemaakt met een sticker op de voet van de mupi.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken