Calvé Leeuwinnen Academy

Calvé Leeuwinnen Academy

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
CALVé PINDAKAAS
Bureau
LifeHunters
Jaar
2020
Paginanummer
365

Doelstelling

Lente 2020. Lockdown. Gezinnen verplicht thuis, sportclubs dicht, voetballen met vrienden kan niet. Wat doe je dan in de meivakantie? Calvé Pindakaas bedacht een actieve oplossing om al die 'opgesloten' gezinnen te laten bewegen!

Doelgroep

Gezin met kinderen

Merkomschrijving

Calvé Pindakaas zit vol vitaminen, mineralen en onverzadigde vetten. Het is dé brandstof voor kinderen met grote dromen. Vaste thema's in onze campagnes sport, buiten spelen en doorzettingsvermogen. Sinds 2019 is Calvé sponsor van de KNVB OranjeLeeuwinnen

Concept

Om gezinnen in lockdown te inspireren én activeren introduceerden we de Leeuwinnen Academy, uitdagende oefeningen door de beste Nederlandse voetbalsters om thuis je voetbalskills te verbeteren. Elke Leeuwin filmde haar leukste oefening. De hele meivakantie verscheen dagelijks een nieuwe. De doelgroep moest hard oefenen en kon de uitvoering binnen 24 uur delen met #leeuwinnenacademy. De prijs: een KNVB-bal gesigneerd door de Leeuwinnen

Media- en middelenstrategie

12 trainingen zijn gedeeld op de socials van Calvé Pindakaas, Leeuwinnen, KNVB, fansites én deelnemers. De campagne werd aangejaagd met een teaser, 9 video's werden paid ondersteund
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken