We introduceren The Breakz als een echte band vanuit een bekende platenmaatschappij. De track wordt aangeboden aan de radio en de clip zetten we op YouTube. Wat opvalt is dat van alle grote hits op YouTube 'covers' worden gemaakt die doorverwijzen naar het origineel. Dit wordt het uitgangspunt voor een gerichte, unieke strategie om de track nog sneller bekend te maken: we zorgen dat 'Let's Go!' wordt gecoverd door de top 3 Nederlandse YouTube coveraars. Dit leidt binnen 3 weken tot 1,5 mln views en het nummer belandt bijna direct in de Kids Top 20. The Breakz blijken een regelrechte hit, wat bij de start van de actie zorgt voor een enorme vraag naar de Groovy Gogo's vanuit de kids. De geïntegreerde campagne, het stickeralbum, verzamelzakje en de Special Editions stimuleren verkopen en de 'Meet & Greets' met de band verhogen het winkelbezoek. In een periode van zwaar promotiegeweld bij de concurrentie (AH Hamsterweken, Plus Prijsweken) overtreffen we de markt door tweemaal zo hard in omzet te groeien en in de derde week wordt het hoogste marktaandeel van C1000 ooit behaald.