Voor eind 2016 76.000 extra burgerhulpverleners werven. Dan zijn er in totaal 170.000 burgerhulpverleners in het oproepsysteem van de Hartstichting die binnen 6 minuten hulp kunnen bieden bij een hartstilstand. Dit verdubbelt de overlevingskansen en zo worden er jaarlijks zo'n 2.500 levens gered.
We laten zien dat het oproepsysteem weet waar en wanneer iemand nodig is. Dit wordt in de TV commercial duidelijk gemaakt door het 'rimpel' effect; een burgerhulpverlener zit thuis op de bank en gaat na een sms-oproep binnen 6 minuten een slachtoffer in de buurt reanimeren. Aanmelden is van levensbelang.
TV, online, print en social media en landelijke PR. Door een gefaseerde aanpak en constante optimalisatie, wordt de doelgroep beter geïdentificeerd en het aantal conversies vergroot. Resultaat: 68.632 nieuwe burgerhulpverleners in 13 maanden tijd.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken