Burger Proof

Burger Proof

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
LASSIE
Bureau
epidemie
Jaar
2017
Paginanummer
352

Doelstelling

Peulvruchten zijn hot. Maar nog niet iedereen heeft trek in een peulvruchtenburger. Hoe bewijs je dan dat de nieuwe rijst- en bonenburgers van Lassie net zo lekker zijn als traditionele burgers?

Doelgroep

De flexitarier met een gezonde en bewuste levensstijl.

Merkomschrijving

Dé rijstleider van Nederland wil iedereen in Nederland aanmoedigen om makkelijk, gezond, lekker en gevarieerd te eten.

Concept

In samenwerking met foodora richt Lassie in het geheim Burger Proof op, een Rice & Bean BurgerBar. Met op het menu drie miniburgers op basis van de rijst-bonen en bonen-couscous burgermixen, samengesteld door award-winning burger chef Diego Buik. Vier weken lang kon Lassie bewijzen, zonder dat consument het in eerste instantie zelf wist, dat de burgers van Lassie net zo lekker zijn als traditionele burgers.

Media- en middelenstrategie

In samenwerking met o.a. influencers en foodora krijgt Burger Proof bekendheid. De onthulling dat de burgers van Lassie zijn, staat centraal in de campagne die in o.a op social, YouTube en via eigen Lassie kanalen is uitgezet. Opgevolgd door een online en offline (print, demo en sampling) productcampagne.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken