Bullebakken

ARAG / True Ideas

Bekijk deze campagne op pagina 175 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
ARAG
Bureau
True Ideas
Account
Maaike Veenstra, Mariska Wilschut
Copy
Bart te Riele
Art
Bas Derks
Strateeg
Bart te Riele, Bas Derks
Opdrachtgever
Evert Franken, Gert-Jan Siebelink
Film/Productiemaatschappij
hazazaH (Victor Vroegindeweij)
Editor
Fatih Tura, Patrick Schonewille
Muziek
Audentity
RTV-producer
Niels Scheide
In samenwerking met
hazazaH, Audentity, Misters.nl, De Franse Kamer
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ARAG
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van True Ideas
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Het herintroduceren van ARAG, en daarbij de stap maken van 'rechtsbijstandverzekeraar' naar de nieuwe propositie 'juridisch probleemoplossers'.

Doelgroep

Jan Modaal, Henk en Ingrid, Nasira en Abdi, Mien uit Appelscha. Kortom, heel normale hardwerkende Nederlanders. Vanaf 25 jaar, met een zelfstandig inkomen.

Strategie/Concept

Je vindt ze overal: bullebakken. De buurman die de schutting een metertje over je erfgrens zet. Of een werkgever die het niet zo nauw neemt met jouw rechten. Mensen met een grote mond, of de juiste vriendjes, die menen dat ze meer rechten hebben dan jij. Maar ARAG staat op tegen bullebakken, voor gerechtigheid en voor iedereen, want wij zijn juridisch probleemoplossers.

Media- en middelenstrategie

Om de boodschap impactvol en met de juiste lading over het voetlicht te brengen, is gekozen voor een volledig filmgedreven strategie: Het zwaartepunt lag in twee flights TV, ondersteund met online video.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen