Buik Billen Bonus gaat voor Loden Leeuw

Buik Billen Bonus gaat voor Loden Leeuw

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
ALBERT HEIJN
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2017
Paginanummer
332

Nominatie 2017

Doelstelling

Podium van Radar's Loden Leeuw gebruiken om de populariteit van Buik Billen Bonus te vergroten.

Doelgroep

Fans van format Buik Billen Bonus.

Merkomschrijving

BBB is onderdeel van Appie Today, Albert Heijn's social zender vol originele, entertaining & inspirerende formats. Formats die telkens relevant en actueel zijn in de belevingswereld van klanten.

Concept

BBB is een satirisch work-out format gepresenteerd door de verleidelijke fitness god, Davy King. Met Bonus producten als gewichten brengt hij zijn fans (commercieel) in beweging. Een échte social hit voor Albert Heijn. Maar wat doe je als je plots door het TV-publiek genomineerd wordt voor de Loden Leeuw? Dan wil je winnen ook. Wel zo sportief! Dus hackte BBB, vanuit eigen kracht, de verkiezingen. Op een sympathieke manier, zoals alleen Davy dat kan. Met een dikke knipoog, geheel in stijl van het format, spoorde hij zijn fans aan om op hem te stemmen en beloofde bij winst een extra zware work-out. Met de Loden Leeuw. Een onweerstaanbaar voorstel van een echte winnaar. Met als bonus de extra aandacht van Antoinette en het platform Radar.

Media- en middelenstrategie

Eigen website, YouTube, Facebook & Radar platform.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken