Met Aad Ouborg als zogenaamde investeerder lanceren we het Budget Bejaardenhuis als een echt plan, met een echte locatie, website, 3D artist impression en een PR-bericht met film. Het nieuws wordt snel opgepakt in nieuws- en social media. De snel groeiende controverse zorgt voor veel aandacht. In nieuwsbulletins, krantenpagina's en (online) opiniemedia buitelen specialisten, BN'ers en 'de gewone man' over elkaar met een mening, zowel voor als tegen dit idee. We hebben verschillende onthullingsscenario's opgesteld en we volgen het ideale scenario. Verschillende talkshows willen Ouborg aan tafel. Op het hoogtepunt onthullen we de werkelijke intenties in RTL Late Night. De hoax zorgt de dag erna voor nog meer discussie en aandacht. Die dag verschijnt ook een landelijke advertentie waarin Delta Lloyd verantwoording aflegt en haar punt nogmaals maakt. Zo hebben we met een smart budget, in slechts 4 dagen tijd meer dan 2 miljoen euro aan pr-waarde gecreëerd en ervoor gezorgd dat een groot deel van Nederland zich meer bewust is van het belang om kritisch te zijn over je pensioen.