Brugman – De Straat

Brugman – De Straat

Categorie
Retail
Adverteerder
BRUGMAN KEUKENS EN BADKAMERS
Bureau
Eigen Fabrikaat
Jaar
2019
Paginanummer
274

Doelstelling

Zet Brugman neer als een vertrouwd adres voor het aanschaffen van een keuken of badkamer. Breng hierbij de jarenlange ervaring en expertise van Brugman over. Sinds 1971 draagt Brugman bij aan het dagelijks gebruiksgemak in de keuken en badkamer van hun klanten. Leg daarbij minder de nadruk op actiecommunicatie en productopsomming en zorg ervoor dat het merk Brugman meer lading en likeability krijgt.

Doelgroep

Primair vrouw, vanaf 35 jaar.

Merkomschrijving

Brugman inspireert met 35 winkels heel Nederland al 48 jaar lang op het gebied van keukens en badkamers. Met een breed portfolio aan stijlen en materialen is er voor iedereen en elke portemonnee een passende badkamer- en keukenoplossing.

Concept

Een eenvoudig rekensommetje leert dat Brugman in 48 jaar tijd zoveel keukens en badkamers heeft geplaatst, dat er in bijna elke straat wel een Brugman staat. En dat is niet voor niets. Door dit inzicht en het gebruik van 48 jaar historie, geven we Brugman een eigen gezicht en een plek in de buurt. Klanten van het eerste én laatste uur laten in hun eigen huis zien hoe trots en tevreden ze zijn met hun keuken of badkamer. Voor hen is het een prominente plek in het huis, waarbij het advies en de expertise van Brugman een belangrijke rol heeft gespeeld.

Media- en middelenstrategie

Het concept van De Straat is in alle middelen uitgerold. De inzet van TV-commercials zorgt voor een brede awareness die de emotie van het merk laadt met behulp van de jarenlange tevreden klanten. In pre-rolls wordt voornamelijk gestuurd op het opdoen van inspiratie, bijvoorbeeld door het opvragen van het Brugman magazine. Op social media is er meer ruimte om deze klanten een rol te geven. Daarom zien we ze terug in social video's waarin ze uitgebreider vertellen waarom ze een Brugman keuken en/of badkamer hebben gekozen en welke positieve gevolgen dit heeft voor hun leefomgeving. De ultieme bewijsvoering. Deze aanpak trekken we door naar alle vestigingen, waarbij de klanten uit de TV-commercials een prominente rol krijgen en waarbij ze de beloftes van Brugman onderstrepen. Om de strategie volledig tot leven te brengen is daarbij de gehele look & feel van het instore- en POS-materiaal aangepakt. Alle vestigingen worden vernieuwd en verjongd, waardoor Brugman er weer jaren tegenaan kan.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken