De doelgroep twijfelt over brood. Ze hebben iets gelezen of gehoord, maar weten niet precies hoe het zit: wat er in brood zit, hoe het gemaakt wordt of wat het met je lichaam doet. Deze twijfel willen we wegnemen. Door het echte verhaal te vertellen. Want als je naar de feiten kijkt, kun je weer met vertrouwen brood eten. Maar dit moeten we wel doen op een manier die past bij deze tijd. Door je als branche juist kwetsbaar op te stellen. Alleen zo kunnen we het vertrouwen winnen. Dus geen algemene categoriecampagne, maar een gerichte aanpak. We plaatsen brood volledig in de moderne wereld van de moderne vrouw. Van de oude themaregel 'Brood. Daar zit wat in.' maken we het hedendaagse 'Brood. Wat zit daarin?'. In de campagne zetten we verschillende meningen naast elkaar. Altijd van echte experts zoals hoogleraren, diëtisten, artsen en onderzoekers. Zo geven we continu een eerlijk antwoord op vragen die leven rondom brood. Want met meer kennis maak je betere keuzes.