Brinta

Brinta

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
H.J. Heinz
Bureau
Ideas for Brands
Jaar
2007
Paginanummer
216

Nominatie 2007

Doelstelling

Het terugwinnen van de top of mind positie binnen de doelgroep. Daarnaast duidelijk maken dat Brinta van nature rijk is aan vezels en vitaminen en daarmee dé beste start van de dag.

Doelgroep

Mannen en vrouwen in de leeftijd 25-55 die actief in het leven staan en bewust met hun voeding en lichaam omgaan.

Concept

Met het gebruik van de bakker als endorser bekrachtigen we de positie van Brinta als dé beste start van de dag. Want heeft u zich wel eens afgevraagd wat de bakker eet, voordat hij zijn brood bakt? In de setting is gekozen voor een vlotte bakker om Brinta een eigentijdser gezicht te geven.

Media- en middelenstrategie

Teneinde de emotionele boodschap goed over te brengen is gekozen voor een 25” TVC.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken