Bright Minds Challenge

Bright Minds Challenge

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
DSM
Bureau
Fresh Bridge
Jaar
2017
Paginanummer
45

Doelstelling

De Bright Minds Challenge was een campagne die ondernemende wetenschappers hielp bij het opschalen van ideeën op het gebied van hernieuwbare energie. Hiertoe moesten via social media zo veel mogelijk stakeholders worden gevonden en geactiveerd.

Doelgroep

In opeenvolgende fases werden ondernemende wetenschappers, amplifiers, influencers en mensen met interesses in klimaatverandering bereikt.

Merkomschrijving

Koninklijke DSM N.V. is een mondiale onderneming die vanuit wetenschappelijke basis actief is op het gebied van gezondheid, voeding en materialen. Door haar unieke competenties met elkaar te verbinden bewerkstelligt DSM economische welvaart, milieuverbetering en maatschappelijke vooruitgang.

Concept

Bedrijven konden hun gepatenteerde project inzenden om kans te maken op totaal 875 uur aan support voor 3 finalisten om dat idee op te schalen. Deze expertise werd geleverd door DSM samen met partners van over de hele wereld. Het 'brede publiek' kon stemmen op hun favoriete oplossing.

Media- en middelenstrategie

Op LinkedIn, Facebook en Twitter werd de dialoog aangegaan met ondernemende wetenschappers. Een vakjury koos 3 finalisten. De finale was live te volgen via social.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken