Bra party Q3

Bra party Q3

Categorie
Retail
Adverteerder
HUNKEMOLLER
Bureau
Cake film/Hunkemoller
Jaar
2017
Paginanummer
307

Doelstelling

Het genereren van off-/online store traffic tijdens onze 3e Bh gratis promotie en het vergroten van merkaffiniteit.

Doelgroep

Onze Shero ('she' + 'hero') heeft alle karakteristieken van een persoon die de Hunkemöller doelgroep symboliseert. Ze is het toonbeeld van onze waarden: in-touch, passionate, inspiring, sexy en fun. Ze is 28 jaar en een urban fashionista. De communicatie doelgroep: 20-34 jaar.

Merkomschrijving

Hunkemoller verleidt nieuwe en bestaande klanten continu d.m.v. trendy en inspirerende collecties. Naast de core business lingerie, bieden we ook een swimwear, nacht- en sportmode en een uitgebreide accessoire collectie. Hunkemöller voorziet in een lifestyle.

Concept

All pretty things come in three. Dat sluit fantastisch aan bij Hunkemoller's bekende Bra Party; een event waar als je 2 bhs koopt je de 3e gratis krijgt.

Media- en middelenstrategie

De Bra party campagne wordt door Hunkemoller ingezet om haar shero's er aan te herinneren dat de 3e bh gratis promotie weer in stores en online verkrijgbaar is en om haar te inspireren en activeren. Er is voor deze campagne gekozen voor een breed bereik. Waaronder TV, online, radio, CRM en instore communicatie.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken