Bovenaan beginnen.

Delta Lloyd Asset Management / Lowe en Draft

Nominatie 2007

Bekijk deze campagne op pagina 440 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Delta Lloyd Asset Management
Titel
Delta Lloyd Asset Management
Bureau
Lowe en Draft
Account
Annemiek Moerman, Barbara Bijlard, Edgar Kuipers
Copy
Marcel Vosse
Art
Peter van Driel, Dagan Cohen
Opdrachtgever
Annelies ten Broek, Rob Nieuwenhuizen, Marcel Folmer
Film/Productiemaatschappij
Comrad
Muziek
Harry Gregson-Williams, Spy Game Soundtrack
Fotografie
Fulco Smit Roeters
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Delta Lloyd Asset Management
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Lowe en Draft
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

Delta Lloyd Asset Management als vermogensbeheerder neerzetten en aantrekkelijke werkgever waarvoor de doelgroep graag wil werken. Daarom bezoeken ze de campagne site en wordt de doelgroep getriggerd om te reageren op één van de vacatures.

Doelgroep

1. Professionals met verschillende ervaringsniveaus binnen de branche. 2. HBO- en Universitair opgeleide studenten en starters.

Strategie/Concept

Onze doelgroep ziet Delta Lloyd vooral als een degelijke en betrouwbare verzekeraar; en niet als één van de beste vermogensbeheerders met een zeer succesvol productportfolio. En dat de divisie Delta Lloyd Asset Management een platte organisatie is en je daarom rechtstreeks contact hebt met de topprofessionals, zoals Alex Otto is niet bekend. De campagne richt zich er dan ook op dat Delta Lloyd Daarnaast tonen we aan dat Delta Lloyd Asset Management net zoals als de bekende concurrenten, middenin de dynamiek van het internationale vermogensbeheer opereert.

Media- en middelenstrategie

Op de site www.bovenaanbeginnen.nl maken bezoekers een spectaculaire helikoptervlucht over Amsterdam. Deze eindigt bij het kantoorgebouw van Delta Lloyd Asset Management. Alex Otto, directeur Beleggingen, begeleidt je tijdens deze tocht en nodigt je uit om te komen solliciteren. Dankzij een naadloze overgang van het videobeeld naar de webinterface, kan iedereen die interesse heeft met één muisklik het gebouw binnengaan. Wie solliciteert of iemand anders laat solliciteren, maakt kans op een echte helikoptervlucht. Via online advertising (videobanners op onder andere financiële en vacaturesites) en zoekmachinemarketing wordt traffic gegenereerd. De campagne wordt ondersteund door radio, print en flyers.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen