Bouw mee aan vitale IT

Bouw mee aan vitale IT

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
KVK
Bureau
Havas Lemz
Jaar
2021
Paginanummer
125

Doelstelling

De IT workforce van KVK laten groeien van 500 naar 585 IT’ers om de motor van ondernemend Nederland draaiend te houden. En deze wervingscampagne benutten als kans om de corporate story door te vertalen naar de employer branding-laag.

Doelgroep

Ervaren en ambitieuze IT’ers.

Merkomschrijving

KVK werkt voor ondernemers die willen starten, groeien of stoppen en biedt waardevolle tools en advies rondom belangrijke vraagstukken op ondernemersgebied.

Concept

KVK verzorgt de digitale verbinding tussen talloze essentiële systemen die ondernemers gebruiken om veilig zaken te doen. Voor dit vitale platform zoekt KVK IT’ers die de uitdaging aandurven om de grootste database van ondernemend Nederland 24/7 draaiend te houden. Een unieke kans om te werven vanuit de purpose van KVK.

Media- en middelenstrategie

Via radio, OLV laten we IT’ers de complexiteit van de uitdagingen zien en benadrukken we het maatschappelijk belang van het systeem voor Nederlandse ondernemers. Vervolgens zetten we deze awareness-laag kracht bij met social & display om de doelstelling van 85 extra IT’ers te behalen. In eigen kanalen vertellen KVK’ers over de werksfeer en groeikansen voor IT’ers.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken