Borrelblokjes van Old Amsterdam

Borrelblokjes van Old Amsterdam

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
OLD AMSTERDAM
Bureau
Etcetera
Jaar
2013
Paginanummer
314

Doelstelling

Verleid mensen om óók bij de borrel te genieten van de unieke smaak van Old Amsterdam. Doel: groei van 17% in afzet.

Doelgroep

Levensgenieters (M/V, 30-49) die bewust kiezen voor de unieke smaak van Old Amsterdam.

Concept

Ieder feestje en iedere borrel is geslaagd met de borrelblokjes van Old Amsterdam.

Media- en middelenstrategie

Tv & print creëert awareness voor borrelblokjes en typeert de sfeer van een echte Old Amsterdam Borrel. In culturele foyers en cafés in 220 steden zoekt Old Amsterdam haar doelgroep op met sampling en een exclusieve Jazz Band. Via Facebook wordt Old Amsterdam bij de borrel onder de aandacht gebracht met een winactie, waarbij mensen een compleet verzorgde borrel met Borrel-band kunnen winnen. Op Kroningsdag ontvangen borrelende Amsterdamse bootjeseigenaren het Old Amsterdam Borrelblok voor aan je vlaggenstok. Retailsigns en floorboards zorgen voor het laatste zetje. Met succes: al in week 31 wordt de jaardoelstelling behaald. Eind 2013 noteert Old Amsterdam een groei van 117% vs. 2012 - 100% boven target.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken