BOOST A WORLD

laluz / C+R

Bekijk deze campagne op pagina 442 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
laluz
Titel
Bemiddeling tussen ideële organisaties en ‘Young Professionals’
Bureau
C+R
Account
Roderik Schaepman, Michiel Hess
Copy
Jochem Visjager
Art
Monique Pawirosemito
Strateeg
Nick Rood
Opdrachtgever
MARIJE MULDER, CHARLOTTE DE LA RAMBELJE, SOPHIE HARTOG
Fotografie
Oof Verschuren
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van laluz
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van C+R
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Stichting laluz vraagt Young Professionals zich in te zetten om met concrete oplossingen te komen voor ideële organisaties. Ruim 13.000 gezinnen zijn afhankelijk van de Voedselbank. Deze campagne moest 50 Young Professionals werven die zich tijdens de door laluz georganiseerde Boost a World 2008 voor de Voedselbank met hun kennis, expertise en drive in te zetten

Doelgroep

Sociaal bewuste Young Professionals tussen de 28-38 jaar werkzaam in grote commerciële organisaties.

Strategie/Concept

Voor deze doorgaans softe sector hebben we gekozen voor een extra confronterende aanpak. Een visual met stopping power. De ‘gemiddelde’ Young Pprofessional zou zich hier misschien door laten afschrikken maar de kritische types die wij zochten niet?

Media- en middelenstrategie

Stichting laluz is afhankelijk van gratis ter beschikking gestelde media Print, online, email en posters

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen