Bol.com voor de zaak

Bol.com voor de zaak

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
BOL.COM
Bureau
ETCETERA
Jaar
2018
Paginanummer
127

Nominatie 2018

Doelstelling

Verhogen spontane naamsbekendheid bol.com Zakelijk

Doelgroep

MKB (2-49 werknemers)

Merkomschrijving

Bol.com is de winkel van ons allemaal. Naast gemak en service, bieden we een groot assortiment, inspiratie en voordeel.

Concept

Bol.com is de nr. 1 winkel van Nederland en biedt ook artikelen voor de zakelijke markt. In tegenstelling tot de consumentenmarkt waar de spontane naamsbekendheid voor bol.com hoog is, weet slechts 7% bol.com te noemen voor hun zakelijk aanschaf. Daarom ontwikkelden wij een straightforward concept, dat bol.com makkelijk de stretch laat maken naar het zakelijke domein. We kapitaliseren optimaal op de bewijsvoering waar bol.com om bekendstaat en starten een introductiecampagne: we suggereren constant dat bol.com nieuw is, met de toevoeging: voor de zaak. De vaste voice-over is verrast én enthousiast over het zakelijke assortiment van bol.com.

Media- en middelenstrategie

Focus ligt op een hoge gemiddelde contactfrequentie. Met een combinatie van short formats van 5" tot 10" (tv-bumpers en online), display, DOOH en radio bouwen we een hoog bereik dat elkaar aanvult. Met radio en tv focus op zakelijke doelgroep, online kunnen we goed contextueel targeten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken