Bol.com voor de zaak

BOL.COM / ETCETERA

Nominatie 2018

Bekijk deze campagne op pagina 127 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
BOL.COM
Bureau
ETCETERA
Account
ETCETERA
Copy
ETCETERA
Art
ETCETERA
Strateeg
ETCETERA
Opdrachtgever
Irma Bollen
Film/Productiemaatschappij
MADE.FOR.DIGITAL
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van BOL.COM
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van ETCETERA
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Verhogen spontane naamsbekendheid bol.com Zakelijk

Doelgroep

MKB (2-49 werknemers)

Strategie/Concept

Bol.com is de nr. 1 winkel van Nederland en biedt ook artikelen voor de zakelijke markt. In tegenstelling tot de consumentenmarkt waar de spontane naamsbekendheid voor bol.com hoog is, weet slechts 7% bol.com te noemen voor hun zakelijk aanschaf. Daarom ontwikkelden wij een straightforward concept, dat bol.com makkelijk de stretch laat maken naar het zakelijke domein. We kapitaliseren optimaal op de bewijsvoering waar bol.com om bekendstaat en starten een introductiecampagne: we suggereren constant dat bol.com nieuw is, met de toevoeging: voor de zaak. De vaste voice-over is verrast én enthousiast over het zakelijke assortiment van bol.com.

Media- en middelenstrategie

Focus ligt op een hoge gemiddelde contactfrequentie. Met een combinatie van short formats van 5" tot 10" (tv-bumpers en online), display, DOOH en radio bouwen we een hoog bereik dat elkaar aanvult. Met radio en tv focus op zakelijke doelgroep, online kunnen we goed contextueel targeten.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen