Bol.com Select inpakservice

Bol.com Select inpakservice

Categorie
Retail
Adverteerder
BOL.COM
Bureau
Yune B.V. en XSAGA
Jaar
2021
Paginanummer
327

Doelstelling

Bol.com wil met deze kerstactivatie iets extra's doen voor haar Select-leden. De leden van dit loyaliteitsprogramma maakten gedurende Kerst kans op een exclusieve inpakservice.

Doelgroep

Primair de huidige Select-leden van bol.com, secundair potentieel nieuwe leden.

Merkomschrijving

Bol.com is de grootste online retailer. Met meer dan 20 miljoen artikelen is zij actief in Nederland en België.

Concept

Speciaal voor de kerstdagen verrast bol.com haar Select-leden met een inpakservice, door persoonlijk aan huis cadeautjes in te pakken. Twee Select-leden kregen daar bovenop een gepersonaliseerde kersthit van Daan Boom en René Froger. XSAGA was verantwoordelijk voor de activatie en Yune voor de Online Video, kersthit en videoclip.

Media- en middelenstrategie

Oproepmail aan Select-leden;
Offline activatie, door middel van een vijfdaagse tour door NL; Activatievideo met verrassing Select-leden, door Daan Boom en René Froger;
Muziekclip 'We pakken groots uit', met Daan Boom en René Froger;
Aanjaagcontent via de Instagram- en TikTok-kanalen van Daan Boom en René Froger;
Distributie via alle bekende streamingdiensten (Spotify, Deezer) en YouTube.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken