Boerenbont & Bonter

Unox / Being There

Nominatie 2011

Bekijk deze campagne op pagina 264 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Unox
Titel
Rookworst en Soep in Zak
Bureau
Being There
Account
Ellen van der Sprong
Copy
Bart Heijboer
Art
Pieter Scheltema
Strateeg
Edward Stolze
Opdrachtgever
Aleksander Fiege, Marieke Bos, Esther Okker
Film/Productiemaatschappij
Cake Film
Muziek
Reinder van Zalk - Earforce
RTV-producer
Kiek Beljaars
In samenwerking met
TBWA, Wegter, V&D, Us Media, Sanoma.
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Unox
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Being There
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Het vergroten van de loyaliteit aan Unox Rookworst en Unox Soep in Zak. Jong houden van het merk.

Doelgroep

Switchende kopers die van Unox overstappen naar private label. Gezinnen met kinderen in de moderne burgerij.

Strategie/Concept

Unox introduceert: Boerenbont & Bonter. Unox is een nostalgisch en tegelijkertijd echt eigentijds merk. Vanuit die combinatie heeft Unox het nieuwe Boerenbont & Bonter Servies ontworpen. Alle combinaties tussen de kommen en bordjes zijn mogelijk. Een origineel Boerenbont-, of juist een véél bonter servies. "Bepaal zelf hoe bont je het maakt!" Spaar het najaars- en winterseizoen d.m.v. de actiecode op de Unox Rookworst- en Soep in Zak-verpakking voor 40% korting op het Boerenbont & Bonter Servies bij V&D.

Media- en middelenstrategie

Er is gekozen voor media die sterk visueel zijn, zodat er zoveel mogelijk bonte combinaties getoond kunnen worden. Naast on-pack, tv, online en in de winkel zijn er allerlei tailormade specials gecreëerd met/in tijdschriften, afgestemd op het karakter van het betreffende blad.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen