BOEDDHA

BOEDDHA

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
BOEDDHISTISCHE OMROEP
Bureau
Imagine’
Jaar
2005
Paginanummer
63

Doelstelling

Bekend maken dat de Boeddhistische Omroep bestaat.

Doelgroep

Steeds bredere groepen in onze samenleving zijn geïnteresseerd in spiritualiteit. Deze mensen zijn potentieel geïnteresseerden voor programma’s van de Boeddhistische Omroep.

Concept

Het Boeddhisme heeft met de Boeddha een van de bekendste beelden ter wereld in handen. Door dit beeld in het publieke domein boven het alledaagse uittillen, genereren we optimale aandacht voor het bestaan van de omroep.

Media- en middelenstrategie

Op de kruising A10 en A2 (750.000 passanten per dag per auto en trein), tevens aanvliegroute, plaatsten we een spectacular met een 6 meter hoog Boeddhabeeld op de daar aanwezige 43 meter hoge reclamemast van JC Decaux. Gedurende twee maanden. Op het doek stond alleen de URL voor mensen die er meer over wilden weten. Gegenereerde aandacht: artikelen in o.a. Telegraaf, Parool, Metro, Trouw, talloze internetnieuwssites en weblogs, radioprogramma’s en RTV Noord Holland. Het bereik van deze campagne in relatie tot budget was enorm .
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken