Bob bedankt

Ministerie van Verkeer en Waterstaat / Roorda

Nominatie 2006

Bekijk deze campagne op pagina 406 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Ministerie van Verkeer en Waterstaat
Titel
Verkeersveiligheid; Bob
Bureau
Roorda
Account
Cindy Rekman / Folkert Postma
Copy
Sander Volleman
Art
Erik KruizeStrateeg Jan Oldenburger
Opdrachtgever
Sanne Peeters, Peter van Vendeloo (RVD), Jan van Zomeren (Min. van V&W)
Film/Productiemaatschappij
Bij Brand
Editor
Martin Heijgelaar
Muziek
Hotel Room van Richard Hawley
RTV-producer
Annabel van Ditmar
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Ministerie van Verkeer en Waterstaat
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Roorda
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Het succes van Bob als fenomeen bevestigen via een massale dankbetuiging aan iedereen die ooit de Bob is geweest en daarmee een positieve prikkel geven voor toekomstige Bob afspraken.

Doelgroep

Een breed publiek met de nadruk op jonge mannen.

Strategie/Concept

Vier je eigen Bob en bedank hem/haar via de site: www.jebenttopbob.nl

Media- en middelenstrategie

Televisiereclame en attentieborden langs de snelweg voor breed publiek appél, een joint promotion met radio 538 waar men gedurende de campagne op donderdagnacht de Bob in het zonnetje kan zetten en advertenties in de Spits.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen