BNR Nieuwsradio

BNR Nieuwsradio

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
BNR Nieuwsradio
Bureau
XXS
Jaar
2011
Paginanummer
41

Doelstelling

Naamsbekendheid vergroten, nieuwe pay-off onderbouwen & nieuwe luisteraars trekken.

Doelgroep

Ondernemers en ondernemende mensen. Mensen die bovenop innovaties willen zitten of ze zelf in gang zetten. Kortom: mensen die zich door niets laten tegenhouden.

Concept

De anchors van BNR zijn de verpersoonlijking van de zender zelf. Niets houdt ze tegen. Daarom een campagne waarin de anchors letterlijk het gezicht zijn van BNR. Met een verdiepingsslag in print. Een scherp geschreven 'cv' benadrukt dat deze mensen zich in niets laten tegenhouden. En garant staan voor scherpzinnige nieuwsradio.

Media- en middelenstrategie

Maak BNR onmisbaar voor iedereen die onderweg is. Dankzij scherpe deals met outdoorleveranciers prijkten Humberto Tan en Roelof Hemmen op reclamemasten en abri's. In het metronet en print (FD) volgden Harmke Pijpers en Rens de Jong. Resultaat? BNR kreeg 16% meer luisteraars, een grotere naamsbekendheid, én de Marconi Award 2011 voor Beste Radiozender.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken