BNR. Bespaart je de onzin.

BNR. Bespaart je de onzin.

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
BNR, FD Mediagroep
Bureau
LG&F
Jaar
2007
Paginanummer
533

Doelstelling

Vergroot merkbekendheid en positioneer BNR als een eigenzinnige, uitdagende zender met de missie om het radio- establishment van de troon te stoten. De campagne moet prikkelen om het nieuwe BNR te gaan beluisteren.

Doelgroep

Actieve mensen met een ondernemende geest.

Concept

De eigenzinnige mentaliteit van de makers van BNR moet niet alleen gaan doorklinken in de vernieuwde programmering, maar ook in de campagne. Het kleine BNR maakt een helder statement en claimt een eigen positie naast de grote radiozenders.

Media- en middelenstrategie

De campagne is afgetrapt met wildplakposters in de week na Prinsjesdag, gevolgd door televisie, dagbladen, magazines en online bannering.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken