BNR. Bespaart je de onzin.

BNR, FD Mediagroep / LG&F

Bekijk deze campagne op pagina 533 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
BNR, FD Mediagroep
Titel
BNR nieuwsradio
Bureau
LG&F
Account
Yolanda Rottschafer
Copy
Joeri Jansen, Allard Jaspars, David Cohen de Lara
Art
Joeri Jansen
Strateeg
Marieke van den Berg
Opdrachtgever
Antoinette de Ridder, Ingrid Spierts, Adinda Blokker
Film/Productiemaatschappij
Productiemaatschappij: Filmenzo, Regisseur:Joeri Jansen
Editor
Magic Group
Muziek
Sounds like Nando
RTV-producer
Fiona Jacobs
Fotografie
Hollandse Hoogte
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van BNR, FD Mediagroep
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van LG&F
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Vergroot merkbekendheid en positioneer BNR als een eigenzinnige, uitdagende zender met de missie om het radio- establishment van de troon te stoten. De campagne moet prikkelen om het nieuwe BNR te gaan beluisteren.

Doelgroep

Actieve mensen met een ondernemende geest.

Strategie/Concept

De eigenzinnige mentaliteit van de makers van BNR moet niet alleen gaan doorklinken in de vernieuwde programmering, maar ook in de campagne. Het kleine BNR maakt een helder statement en claimt een eigen positie naast de grote radiozenders.

Media- en middelenstrategie

De campagne is afgetrapt met wildplakposters in de week na Prinsjesdag, gevolgd door televisie, dagbladen, magazines en online bannering.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen