BMW 5 SERIE ‘ZAKENAUTO VAN HET JAAR’

BMW 5 SERIE ‘ZAKENAUTO VAN HET JAAR’

Categorie
Durables
Adverteerder
BMW GROUP NEDERLAND
Bureau
PPGHJWT
Jaar
2005
Paginanummer
186

Winnaar 2005

Doelstelling

De verkiezing van de BMW 5 Serie tot Zakenauto van het Jaar gebruiken om het imago van BMW verder te versterken.

Doelgroep

Primaire doelgroep: zakelijke rijders, fleet-owners en leasemaatschappijen.

Concept

De 5 Serie is bij uitstek de zakelijke BMW. We hebben er daarom voor gekozen om de verkiezing tot Zakenauto van het Jaar als bijna vanzelfsprekend te presenteren. Vandaar dat we het meest herkenbare uiterlijke kenmerk van een BMW (de ‘nieren’) hebben verbonden met het meest herkenbare uiterlijke kenmerk van de zakelijke rijder (de krijtstreep). De twee-eenheid van een BMW en zijn berijder wordt zo fraai benadrukt.

Media- en middelenstrategie

Dagblad, leasebladen, magazines, levensgrote echte ‘nieren’ met stof ertussen gespannen (voor de grotere leasepartijen) en DM (opgeplakte krijtstreepstof in nieren, voor de kleinere partijen).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken