Ervaar de Blue Man Group! Want net als bij de Postbank staat het blauw van Blue Man Group voor interactie, vernieuwend, onconventioneel, slim, prikkelend en uitdagend. Dat gaan we niet uitleggen, dat moet je zelf ervaren. In plaats van een traditioneel sponsorship worden daarom gezamenlijke activiteiten gecreëerd, die deze gedeelde waarden uitstralen. Pers-activatie: De pers wordt bij de bekendmaking van de samenwerking uitgedaagd om via de webcam zelf ‘de hoofdrol te spelen’ in een Blue Man Group scène om de impact van het persbericht te vergroten. Merk-activatie: Op Lowlands bieden we tussen de enorme hoeveelheid bands een overweldigende ervaring: een ‘vrije je aan je partner op een ludieke manier duidelijk maken welke samenwoonergernissen er spelen! En waar dat relevant is; klik je natuurlijke heel gemakkelijk door naar de SamenwoonScan van de Postbank. Zo stelt de Blue Man Group de Postbank beter in staat om deze doelgroep naar haar website te trekken in vergelijking met directe productadvertenties.