Blue Band ontbijt

Blue Band ontbijt

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER - BLUE BAND
Bureau
DRAFTFCB
Jaar
2013
Paginanummer
324

Nominatie 2013

Doelstelling

Het belang van een goed ontbijt voor kinderen en de rol van het merk Blue Band daarin onder de aandacht brengen. De bijpassende unieke spaaractie is om de loyaliteit te verhogen.

Doelgroep

Moeders van kinderen tussen 2 en 12 jaar.

Concept

Niemand de deur uit zonder Blue Band ontbijt. Het populaire brandweermannetje uit de vorige commercial wil dit keer als een speer uitrukken en naar school gaan. Als het aan zijn moeder ligt niet zonder Blue Band ontbijt met belangrijke bouwstoffen. En ontbijten wordt nog leuker met de speciaal ontwikkelde Blue Band broodplankjes waarvoor je kunt sparen.

Media- en middelenstrategie

De tvc en online (Yunomi) versterken de merkwaarden van Blue Band en tonen het belang van een goed ontbijt. De spaaractie zorgt voor een goede winkelvloerpositie die nog wordt verbeterd door de samenwerking met Blokker. De commercial is genomineerd voor de Gouden Loekie maandverkiezing. De actie is "Premium promotion of the year".
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken