Blue Band Idee!

Blue Band Idee!

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever
Bureau
Lowe
Jaar
2006
Paginanummer
262

Doelstelling

Introduceer Blue Band Idee! als een halvarine vol bouwstoffen die de mentale ontwikkeling van opgroeiende kinderen ondersteunen. Genereer veel awareness.

Doelgroep

Moeders met kinderen tussen 4 en 12 jaar oud.

Concept

Een nieuwe categorie waar overpromise al snel op de loer ligt. We moeten het dus simpel en klein houden, dicht bij de belevingswereld van opgroeiende kinderen. Kinderen groeien niet alleen fysiek, maar maken ook een mentale groei door: ze zijn nieuwsgierig, eigenzinnig en continue bezig dingen te ontdekken. Hun leven zit vol kleine obstakels, maar gelukkig zitten ze ook vol ideeën. Kinderen vinden voor elk probleem een creatieve, simpele oplossing. Speciale voedingsstoffen in Blue Band Idee! ondersteunen die mentale ontwikkeling.

Media- en middelenstrategie

De introductie van een nieuw product met een unieke claim vraagt om een impactvolle ondersteuning. Daarom is gekozen voor TV, print en abri.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken