BLOOPERS

BETADINE / Imagine’

Bekijk deze campagne op pagina 349 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
BETADINE
Titel
Betadine
Bureau
Imagine’
Account
Diana Conijn
Copy
Jan Bennink
Art
Hans Goedicke - Patrick Dorrestein
Strateeg
Gertjan Hafkamp
Opdrachtgever
ELINE KOGELS
Editor
Rene Brouwer/WRKS
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van BETADINE
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Imagine’
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Healthcare
Meer Healthcare inzendingen

Healthcare

Doelstelling

Betadine top of mind krijgen op het belangrijkste salesmoment van het jaar: de start van de zomer.

Doelgroep

Degene die de verbandtrommel op peil houdt: ouders van gezinnen met kinderen.

Strategie/Concept

Betadine neerzetten als eerste hulp bij ongelukken. Op een luchtige manier gebruik maken van de impact van ‘schadefreude’ door gebruik van bloopers. Daarbij de 3 behandelingsgebieden: schaafwonden, snijwonden en brandwonden aan bod laten komen. Voorzien van de USP in de pay off: Betadine. De jodium die niet prikt.

Media- en middelenstrategie

Korte low budgetcommercials op de commerciële zenders en op indoor TV’s bij drogisten/apotheken en in wachtkamers. Een doorvertaling naar print, P.O.S. display en een sales promotion actie (zend je eigen home made funny movie in en wie weet doet ie straks mee in de campagne).

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen