‘Blijf’

‘Blijf’

Categorie
Retail
Adverteerder
CHARLES VÖGELE (NETHERLANDS) B.V.
Bureau
Crossmarks
Jaar
2013
Paginanummer
391

Doelstelling

50+ vrouwen nemen Charles Vögele in overweging als shopmogelijkheid voor kleding in het lage prijssegment.

Doelgroep

In de wereld van fashion is er weinig begrip voor de 50+ vrouw, zo blijkt uit onderzoek. Terwijl deze groep qua aandeel en koopkracht juist een zeer interessant segment is. Daarom richt Charles Vögele zich op de actieve 50+ vrouw die hulp kan gebruiken bij het maken van haar kledingkeuzes.

Concept

Charles Vögele begrijpt dat de 50+ vrouw middenin het leven staat en volop wil blijven genieten. In de imagocampagne worden haar dagelijkse momenten, emoties en dynamiek getoond aan de hand van de thema's 'blijf ontspannen', 'blijf kleurrijk' en 'blijf genieten'. Charles Vögele biedt deze vrouw kleding die past bij alle verschillende momenten in haar leven.

Media- en middelenstrategie

De nadruk lag op een serie van TV commercials, aangevuld met instore communicatiemiddelen en folders. Resultaat: Charles Vögele doet het met +5% aanzienlijk beter dan het marktgemiddelde van -6%.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken