Blijf je verwonderen

Blijf je verwonderen

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
STICHTING OUDE GRONINGER KERKEN
Bureau
Open communicatiebureau
Jaar
2020
Paginanummer
322

Doelstelling

Awareness creëren en donateurs werven voor het behoud van de monumenten van de Stichting Oude Groninger Kerken. Iets dat door de aardbevingsproblematiek belangrijker is dan ooit tevoren.

Doelgroep

Heel Nederland (18-65+) met interesse in natuur, cultuur en materieel erfgoed. Traditioneel richt de stichting zich op de oudere doelgroep; met deze campagne wil men ook een jongere doelgroep bereiken.

Merkomschrijving

De Stichting Oude Groninger Kerken zet zich in voor het materiële en functionele behoud van de monumentale Groninger kerken. Het gaat niet alleen om de waardevolle historische gebouwen, maar ook om de nieuwe functie van deze oude kerken: plekken van sociale interactie, culturele ontmoeting en bezinning.

Concept

Het eerste wat mensen doen wanneer ze een kerk binnenlopen, is verwonderd omhoog kijken. Dit moment hebben we vastgelegd in een intieme en herkenbare campagne. Een kerkgebouw als 'product' dat blijft verwonderen. Iets wat je als bezoeker nog jarenlang zou moeten kunnen blijven doen.

Media- en middelenstrategie

Gezien de brede doelgroep een mix van online en offline: landelijke en regionale TV, regionale radio, landelijke online campagne, dagbladen, outdoor.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken