BLAASCONTROLE MET EEN PLEISTER

BLAASCONTROLE MET EEN PLEISTER

Categorie
Healthcare
Adverteerder
UCB PHARMA BV
Bureau
Kukler Healthcare Communications BV
Jaar
2005
Paginanummer
352

Nominatie 2005

Doelstelling

Bij huisartsen, specialisten, apothekers en patiënten bekend maken dat er voor incontinentieproblemen nu een pleister beschikbaar is.

Doelgroep

Huisartsen, specialisten, apothekers en hun patiënten.

Concept

Focus op één belangrijke boodschap. Er is een probleem, nl. incontinentie, en er is een oplossing, nl. een pleister, als unieke toedieningsvorm beschikbaar.

Media- en middelenstrategie

Eén campagnebeeld met een voor twee doelgroepen, respectievelijk de professionals en patiënten, aangepaste tekst. Adverteren in vakbladmagazines en in consumentenmagazines. Uitgebreide PR campagne: Editie.NL, Mens en Lijf, Telegraaf enz. Stands op vakbeurzen en consumentenbeurzen. Detail materiaal voor artsenbezoekers. DM’s naar de medische doelgroep.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken