Biodermal Sun Tan. Snel en verantwoord een gezonde kleur.

Biodermal Sun Tan. Snel en verantwoord een gezonde kleur.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Biodermal
Bureau
Van Walbeek Etcetera
Jaar
2006
Paginanummer
221

Doelstelling

Om de zonnebankcosmetica-markt te laten groeien, willen we deze producten relevant maken voor iedereen die wel eens onder de zonnebank gaat. Als marktleider zal Biodermal de meeste nieuwe gebruikers aantrekken en zo het meest van de groei kunnen profiteren.

Doelgroep

Een derde van de Nederlanders gaat wel eens onder de zonnebank. We richten ons m.n. op de belangrijke groep vrouwen tussen de 20 en 40 jaar.

Concept

53% van de zonnebankgebruikers gebruikt nog geen zonnebankcosmetica. De relevantie van de productgroep is nog onbekend. We positioneren Biodermal Sun Tan als het merk dat je helpt op een snelle manier een gezond en natuurlijk kleurtje te krijgen. Veel mensen willen niet zonnebankbruin worden, maar er wat gezonder uitzien. In de commercial verandert de zonnebank in een natuurlijke zon, wat de verzorgende eigenschappen van het product onderbouwt.

Media- en middelenstrategie

D.m.v. een korte commercial is een relatief hoge contactfrequentie gerealiseerd. De tv-campagne is ondersteund door een pr-campagne en een opvallende toonbankdisplay.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken