Binnenklimaat Experience

Binnenklimaat Experience

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
ITHO DAALDEROP
Bureau
Fox on the Run
Jaar
2014
Paginanummer
48

Doelstelling

Doorbreken van traditioneel denken bij installateurs: van losse producten naar denken in een totaalklimaat.

Doelgroep

Installateurs in Nederland.

Concept

Installateurs denken vaak in losse producten voor temperatuur, lucht en warm water. Boiler stuk? Maken we die. Terwijl ze beter in een totaalklimaat kunnen denken, alle producten die samenwerken aan het perfecte binnenklimaat. Daarom werd de Binnenklimaat Experience ontwikkeld: 5 egg chairs met Oculus Rift VR-brillen. Bezoekers werden meegenomen in een virtuele wereld en maakten een ride langs de vitale organen van een huis. Zo werd het traditionele denken doorbroken.

Media- en middelenstrategie

Met ruim 40.000 bezoekers is de VSK één van de grootste vakbeurzen voor installatietechniek. Bezoekers vallen praktisch allemaal in de doelgroep. Om het traditionele denken te doorbreken is er gekozen voor een intense experience met vooruitstrevende techniek. Op dat moment werd de Oculus Rift nog nauwelijks commercieel ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken