Awareness:
Met een TVC, print en onlinecampagne zetten we het thema landelijk neer. De TVC nodigde klanten uit om verandersuggesties te doen op het Veranderplatform. Door de campagne steeg de merkpreferentie explosief van 19% naar 27% en scoorde het merk substantieel beter op alle belangrijke imagostatements.
Activatie:
Een activatie rond onveilige fietstunneltjes maakte het thema concreet en bracht het dichtbij. Getriggerd met o.a. landelijke printuitingen, regionale en sociale media en Piets weerbericht. De activatie bereikte meer dan 680.000 Nederlanders.
Interactie:
Via het online Veranderplatform en ons forum zochten we het hele jaar de dialoog. Gevoed door landelijke, regionale en sociale media.
Realisatie:
Direct resultaat van de dialoog was ons nieuwe product voor loyale klanten: Nuon Blijven Loont. Een zeer succesvolle introductie via tv, print, radio, online en op social media met trouwe klant Cees Geuze in de hoofdrol.