Bijzonder Ernst & Young

Bijzonder Ernst & Young

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Ernst & Young
Bureau
ACA/JES communicatie
Jaar
2006
Paginanummer
66

Doelstelling

Versterking en brede zichtbaarheid van het merk bij doelgroepen.

Doelgroep

Algemeen en financieel beslissers en commissarissen van grote, (multi)nationale organisaties, waaronder CFO’s, alsmede mensen daaromheen en stakeholders.

Concept

Ernst & Young wil haar sterke imago vasthouden bij de zakelijke doelgroep. Die doelgroep heeft, in elk geval qua media, een overlap met de wervingsdoelgroep. Dat laatste werd dus gezien als een kans: een geïntegreerde actie voor beide deelmarkten. Daarmee aandacht en zichtbaarheid creëren vanuit twee doelstellingen.

Media- en middelenstrategie

Maak gebruik van een boodschap die niet alleen de bijzondere eigenschappen van Ernst & Young etaleert, maar ook is toegesneden op het medium zelf. ‘Bijzonder subtiel’ bij een megamast, ‘Bijzondere klik’ bij een banner, ‘Bijzondere koers’ bij een advertentie op de beurspagina van het FD, ‘Bijzonder wakker’ bij een poster bij interne koffiepunten, enzovoort.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken